Familiedag 16 September 2018 "Kuinderbos"

Omdat het vorig jaar een heel gezellig en ontspannen gebeuren was, doen we het dit jaar weer!

Op zondag 16 september kunt U dan met de hond(en) aan de wandel in het mooie Kuinderbos, met onderweg wat opdrachtjes en vragen. Daar valt uiteraard iets mee te winnen, maar meedoen is op zich al heel leuk.

We verzamelen bij  restaurant/camping Craneburcht Kuinderweg 52, 8315 PX Luttelgeest, waar de honden welkom zijn en bij iets minder mooi weer, ook mee naar binnen mogen. Daar verwelkomen we U met een kopje koffie/thee of frisdrank met appelgebak en bij terugkomst krijgt U nog een drankje. Mochten er mensen zijn die voor de thuisreis een hapje willen eten, dat kan daar ook en voor een zeer aantrekkelijke prijs.

We verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur en vertrekken in groepjes, dit om wachten bij de spelletjes te voorkomen.

Deelname is €10,- voor volwassenen, kinderen €7.50 en is definitief na betaling.

Wij, Martha, Riekie, Anita en Yvonne hebben er zin in!

Datum : 16 September

Locatie: restaurant/camping Craneburcht