Familiedag 24 september 2017 "het zandenbos"

We kiezen dit jaar voor een andere aanpak en locatie: "het Zandenbos". Dit ligt aan de zuidkant (richting Epe) aan de A28. Een uitgestrekt bosgebied, honden mogen (bijna) overal los.

Datum: 24 september 2017

Aanvang: 13:00 uur
Deelname: gratis

Tijdens de wandeling zijn we samen met het (honden-) gezin op een leuke en afwisselende manier bezig, Onderweg zijn er diverse uitdagingen voor het gezin & roedel! Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd waar punten voor te behalen zijn. Heerlijk toch, kleine taakjes uitvoeren en met elkaar oplossingen zoeken. De deelnemers krijgen ook quizvragen te beantwoorden en let op; de antwoorden zijn niet te googelen! Voor de winnaars hebben we prachtige prijzen. Deelname is gratis, voor een nest reünie is dit ook een geweldige mogelijkheid! Niet-leden zijn van harte welkom.

Honden van alle leeftijden kunnen deelnemen. De afstand die we lopen is ongeveer 2,5 km.

Vooraf aanmelden via: activiteiten@goldenretrieververeniging.nl, onder vermelding van naam en het aantal deelnemers. U ontvangt vervolgens de benodigde informatie.

bestuurslid1@goldenretrieververeniging.nl

Bereikbaar op werkdagen tussen 19.00 - 21.00 uur