Op zaterdagmiddag 12 juni a.s. organiseren we voor leden van de Golden Retriever Vereniging een Golden SUP middag.

Wat is SUPpen met je hond?

Stand Up Paddling is de snelst groeiende tak van watersport. Je peddelt staand (bij de honden-sup ook vaak zittend) op een extra stabiel surf board. SUPpen is superleuk en je komt op de mooiste plekjes in de natuur en dat is nog leuker als je dit samen met je hond kunt beleven. In Loosdrecht heeft Ingrid Kroon haar SUP school ikSUP. Door de jaren heen heeft zij een speciaal programma voor de honden-sup ontwikkeld waarbij gebruik wordt gemaakt van voor honden geschikt materiaal.

Wat kun je verwachten?

We verzamelen rond 14.45 uur in Loosdrecht en gaan dan van 15.00 tot 17.00 uur het water op. We varen naar een privé eiland midden in natuurgebied de Loosdrechtse Plassen. Daar start het SUP avontuur onder leiding van Ingrid. Ze geeft onderweg uitleg en tips. We maken een tocht door het prachtige gebied met onderweg een stop. Hier wordt een kleine versnapering geserveerd en kunnen de honden even zwemmen, rennen en spelen met elkaar.

Ingrid maakt onderweg mooie foto's van jou en je Golden op het SUP-board. (dit natuurlijk als de dan geldende corona maatregelen het toestaan)

Verdere informatie:

De SUP tocht is geschikt voor iedereen die het heerlijk vindt met zijn of haar Golden Retriever in de natuur te zijn.

Na afloop kunnen we rond 18.00 uur op eigen kosten nog wat eten bij brasserie Wetterwille.

Zwem/zomer of sportkleding volstaat maar er zijn eventueel ook wetsuits beschikbaar.

De prijs bedraagt €50,- per deelnemer met hond en er kunnen maximaal 10 combi's meedoen. Na inschrijven krijg je de gegevens m.b.t. betaling en is je deelname definitief.

Er zijn ook 2 duo-sups beschikbaar voor als 2 mensen uit 1 gezin met 1 of 2 Goldens. Er geldt voor een duo-sup hetzelfde tarief als voor 2 losse sups maar bij gebruik van de duo-sup krijgt je 10% korting op je boeking.

SUPpen is mogelijk binnen de geldende corona maatregelen.

Voor vragen kun je contact opnemen met activiteiten@goldenretrieververeniging.nl

Aanmelden?

Mail naar Anita  activiteiten@goldenretrieververeniging.nl