Jachtworkshop GRV zondag 18 Maart 2018.

Op zondag 18 maart organiseert de Golden Retriever vereniging haar 2e

jachtworkshop. We hebben Benno Wendt bereid gevonden om deze workshop te komen geven, Benno heeft zelf veel ervaring met de jacht in de praktijk en hij is regelmatig te vinden bij de Orweja Workingtesten.

Benno gaat uit van de positieve trainingsmethoden . Inmiddels is hij ook Clubkeurmeester tijdens de clubdiploma dagen. Sinds november 2017 is hij fulltime jachthondentrainer bij zijn eigen Hond-en-taal Jachthondentraining De Ronde Venen, en organiseert hij in binnen- en buitenland trainingen.

De workshop staat open voor honden vanaf 6 maanden.

Beperkt plaats max 10 honden. Leden van de GRV krijgen voorrang.

Kosten :  €25,00.

Tijdstip : 11.00 tot 15.00.

Er zal een kleine demonstratie zijn en er zal een stukje theorie voorafgaand en na afloop van de workshop zijn.

Locatie : Bosdijk, Nieuwer ter Aa of Heerderstrand Heerde,

dit hangt af van de vergunningen die we moeten aanvragen.

Aanmelden : activiteiten@goldenretrieververeniging.nl