De 6e editie van de Kampioensclubmatch van de GRV

Op  23 juni 2024 zal de Kampioensclubmatch op het terrein van KC Arnhem en Omstreken gehouden worden. Voor dit jaar hebben wij de keurmeesters mevrouw R. Ladefoged- Wind uit Denemarken, (Golden Supreme) en de heer H. Rosenberg  uit Zweden (Mount Rose) uitgenodigd.

Het terrein aan de Drielsedijk te Arnhem is onze vaste locatie. Het is een buitenshow dus het advies is om daarop voorbereid te zijn. KC Arnhem staat bekend om hun geweldige grasmat met voldoende ruimte voor de ringen en exposanten. Verder is er voldoende parkeergelegenheid naast het terrein. Er is die dag ook volop medewerking van de vrijwilligers van de Kynologenclub om onze show tot een succes te maken. Op het terrein kunt u gebruik maken van een geweldige kantine voor het eten en drinken. Kortom, elk jaar is het weer een feestje om daar de show te mogen houden.

Voor het inschrijven van de Kampioensclubmatch kunt u gebruik maken van OnlineDogShows.

Ook zullen wij de keurverslagen van uw hond (digitaal) vastleggen. Na de show krijgt u de verslagen per mail toegestuurd.

Hopelijk zijn de weergoden ons goedgezind en wordt het een geweldige dag. Wij kijken ernaar uit u op zondag 23 juni 2024 in Arnhem te treffen.

Het bestuur en de Aktiviteitengroep