Keuringsdag​ zaterdag 14 augustus 2021

Op zaterdag 14 augustus wordt er in de middag weer een kleinschalige keuringsdag gehouden voor honden in de babyklasse (4 tot 6 maanden) puppyklasse (6 tot 9 maanden) jeugdklasse (9 tot 18 maanden) jongehonden klasse (15 tot 24 maanden)  open klasse (vanaf 15 maanden tot 8 jaar) en veteranenklasse (8 jaar en ouder).

Een mooie gelegenheid voor wie zijn Golden wil gaan showen of er in de toekomst mee wil fokken, maar uiteraard ook voor wie eens wil weten wat  een keurmeester van jouw hond vindt.

De honden zullen door twee erkende keurmeesters gekeurd worden en de uitslagen tellen mee voor de gestelde fokeisen. Inschrijven voor deze dag is alleen mogelijk voor leden van de GRV.

De keuringen beginnen om 13.30 uur.

Wolfersveenweg 12 7021 HS Zelhem

Keurmeesters

Mw. D. Mensink

Dhr Frank Knippenborg

Inschrijfgeld & sluitingsdatum

Sluitingsdatum; Zondag 8 augustus 2021, 23.59 PM of als er 50 honden zijn ingeschreven.

Inschrijfgeld;

€ 20,- per hond