Keuringsdag zondag 23 augustus

Door het coronavirus is alles anders en is het showprogramma flink op de kop gezet....

Onze jonge honden hebben hierdoor niet de kans gehad om aan de sfeer op een show te kunnen wennen. Ook honden die nu in de tussenklasse zitten en die bijna ingezet kunnen worden voor de fokkerij, hebben misschien nog geen kwalificatie.

Wij, als vereniging, vinden dat wel belangrijk en willen de jonge honden de gelegenheid geven om in een ontspannen sfeer die ervaring  op te doen.

Natuurlijk met alle voorschriften en veiligheidsmaatregelen die door de overheid zijn voorgeschreven wegens het coronavirus.

Mocht de overheid met striktere voorschriften komen dan zijn wij genoodzaakt ons hier aan te houden. Houd hiervoor de site in de gaten.

Wij hopen op een leuke middag met een keuring "nieuwe stijl".

De keuringen zullen om 13.00 uur aanvangen.

De keuring is opengesteld voor honden in de jeugdklasse (9 tot 18 maanden) en de jonge hondenklasse (15 tot 24 maanden).

Inschrijving is alleen mogelijk voor GRV-leden.

Er zijn twee ringen, dus de honden krijgen twee keurverslagen. Deze zullen bij de GRV als volwaardige kwalificatie meetellen, zoals gesteld in het verenigingsfokreglement.

De keuring zal plaatsvinden op het terrein van Peter en Marianne de Haar.

Wolfersveenweg 12 7021 HS Zelhem.

Iedere deelnemer dient zelf te zorgen voor zijn/haar eten en drinken

De keurmeesters zijn:

Dhr. F.J.M. Knippenborg

Mevr. F.L. Mensink.

Er kunnen maximaal 50 honden meedoen.

Inschrijven kost €20,- per hond en de inschrijving sluit 9 augustus om 23.59 uur of wanneer de 50 inschrijvingen bereikt is.

Voor iedere deelnemer is een presentje beschikbaar

We gaan er een mooie dag van maken met elkaar!

Namens de werkgroep activiteiten

Anita