Strand nieuwjaarswandeling 7 januari 2018

Over minder dan 2 maanden is het alweer zover en luiden we het jaar 2018 in.

Wij, als activiteitencommissie van de Golden Retriever Vereniging willen jullie graag uitnodigen net als vorig jaar voor de Nieuwjaars duik.

Datum : op 7 januari 2018 om 13.00 uur

Adres   : Paviljoen Woest

Kiefteglop 13

Callantsoog

Verzamelen: voor het paviljoen

We gaan dan met zijn allen een leuke wandeling maken over het strand om het nieuwe jaar in te luiden van ongeveer 1,5 uur, maar je kan altijd eerder terug. Wij adviseren wel om deze wandeling over te slaan met jonge pups. Na afloop van de wandeling is er een mogelijkheid om bij Paviljoen Woest met elkaar een drankje te nuttigen. Om wel een overzicht te houden hoeveel mensen met onze wandeling mee willen lopen willen we jullie vragen om je op te geven via het mailadres: activiteiten@goldenretrieververeniging.nl

Wij hebben er veel zin in en hopen jullie ook!!!

Met vriendelijke groet,

Activiteitencommissie GRV