TRIMWORKSHOP

Hallo allemaal,

Op zaterdag 12 oktober organiseert de GRV van s’middags 13.00 tot 17.00 uur een trimworkshop voor wie wil leren zelf zijn Golden(s) netjes te houden. Je gaat zelf, onder begeleiding, aan de slag met je eigen hond.

Daar heb je een kam, borstel en een rechte en effileerschaar voor nodig. Voor op de tafel iets van een droogloopmat om te voorkomen dat je hond gaat glijden.

De locatie is de Apeldoornse Kynologenclub Polderweg 5 7327 GX Apeldoorn Kosten zijn €25,- per deelnemer inclusief koffie/thee en er is plaats voor maximaal 12 deelnemers.

Aanmelden kan via activiteiten@goldenretrieververeniging.nl

Na overmaken van het bedrag (hierover ontvangt u een mail) is de inschrijving definitief. Leden hebben voorrang, opgeven kan tot 5 oktober.

Wie weet zien we je op 12 oktober.

Zaterdag 12 oktober 2019

tijden  13.00 tot 17.00 uur