TRIMWORKSHOP

Hoe hou je je Golden zelf netjes en verzorgd, dat is het uitgangspunt van de kleinschalige workshop die we weer gaan organiseren.

We doen het eerst voor met een “demo’ hond en na de uitleg kan ieder met zijn eigen hondje aan de slag en dat is natuurlijk best spannend als je nog nooit de schaar ter hand hebt genomen.

Beginnend met de staart, nemen we dat per deelnemer stap voor stap door en helpen je waar nodig op weg.

Om te trimmen heb je een rechte schaar, een effileerschaar, een kam en borstel nodig en een matje voor op tafel zodat je hond niet uitglijdt.

We beginnen zaterdag 10 februari 2024 om 14.00 en eindigen om 17.00 uur

Kosten  €27,50 per deelnemer

Opgeven kan via activiteiten@goldenretrieververeniging.nl onder vermelding van ‘trimworkshop 10 februari 2024’.  Workshop is Vol !!

Locatie Kynologenclub Hoeksche Waard (terrein Recreatieoord “Binnenmaas”) Vrouwenhuisjesweg 1 3271 LX Mijnsheerenland