Lid worden van de GRV

U kunt zich aanmelden als lid van de GRV via het Aanmeldingsformulier

Als lid van de GRV ontvangt u onze tweemaandelijkse nieuwsbrief, met informatieve artikelen over opvoeding & gezondheid, verhalen van onze leden, en blijft u tevens op de hoogte van het reilen en zeilen binnen de rasvereniging en de Raad van Beheer.

Verder kunt u deelnemen aan alle activiteiten; wandelingen, trimdemonstraties, de kampioenschapsclubmatch en interessante lezingen behoren tot de mogelijkheden.

Aspirantleden vermelden wij in de eerstvolgende nieuwsbrief na aanmelding. De overige leden van de GRV krijgen dan de kans om eventueel bezwaar in te dienen tegen het lidmaatschap, waarna het bestuur beslist over de definitieve toelating.

Bent u pupkoper van een van de bij ons aangesloten fokkers? Dan krijgt u een jaar gratis lidmaatschap cadeau! Vraag hiernaar bij uw fokker.

Kosten van het lidmaatschap

Hoofdleden - € 30,-

Medeleden - € 10,-

Juniorleden - € 7,50