Lid worden van de GRV

U kunt zich aanmelden als lid van de GRV via het Aanmeldingsformulier

Bij de inschrijving wordt u gelijk verzocht te betalen via het online betaling systeem van mollie en doorgeleid naar uw bank.

Als lid van de GRV ontvangt u onze tweemaandelijkse nieuwsbrief, met informatieve artikelen over opvoeding & gezondheid, verhalen van onze leden, en blijft u tevens op de hoogte van het reilen en zeilen binnen de rasvereniging en de Raad van Beheer.

Verder kunt u deelnemen aan alle activiteiten; wandelingen, trimdemonstraties, de kampioenschapsclubmatch en interessante lezingen behoren tot de mogelijkheden.

Aspirantleden vermelden wij in de eerstvolgende nieuwsbrief na aanmelding. De overige leden van de GRV krijgen dan de kans om eventueel bezwaar in te dienen tegen het lidmaatschap, waarna het bestuur beslist over de definitieve toelating.

Bent u pupkoper van een van de bij ons aangesloten fokkers? Dan krijgt u een jaar gratis lidmaatschap cadeau! Vraag hiernaar bij uw fokker.

Kosten van het lidmaatschap met automatische incasso

Hoofdleden - € 30,-

Medeleden - € 10,-

Juniorleden - € 7,50

Kosten van het lidmaatschap zonder automatische incasso

Hoofdleden - € 35,-

Medeleden - € 11,-

Juniorleden - € 8,50

Opzeggingen

Opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend per mail: ledenadministratie@goldenretrieververeniging.nl

Algemene Rasinfo & Pupinfo

Ellen Zwarteveld    06-44245238 (geen whatsapp)

Eloy v. Markus       06-28398044

rasinfo@goldenretrieververeniging.nl

De Golden Retriever Vereniging is een door de Raad van Beheer erkende rasvereniging in Nederland. Via deze website proberen wij alle liefhebbers van het ras op de hoogte te houden van het laatste nieuws omtrent ons ras en onze club. Bijvoorbeeld m.b.t. gezondheid, showresultaten en informatie over fokkers, pups en kennels.