Op zaterdag 9 april 2022 wordt er in de middag weer een kleinschalige keuringsdag gehouden voor honden in de jongste puppyklas (4 tot 6 maanden), puppyklas (6 tot 9 maanden),  jeugdklasse (9 tot 18 maanden), jongehonden klasse (15 tot 24 maanden), open klasse (vanaf 15 maanden tot 8 jaar) en veteranenklas (vanaf 8 jaar).
Een mooie gelegenheid voor wie zijn Golden wil gaan showen of er in de toekomst mee wil fokken, maar uiteraard ook voor wie eens wil weten wat  een keurmeester van jouw hond vindt.
De honden zullen door twee erkende keurmeesters gekeurd worden en de uitslagen tellen mee voor de gestelde fokeisen. Inschrijven voor deze dag is alleen mogelijk voor leden van de GRV.

Wolfersveenweg 12 7021 HS Zelhem

Keurmeesters

• de heer J.G.A. Boelaars
  • de heer C.F. Rutten

Inschrijfgeld & sluitingsdatum

Sluitingsdatum; Zondag 3 april 2022, 23.59uur PM of als er 50 honden zijn ingeschreven.

Inschrijfgeld;
 € 20,- per hond

Contact:
activiteiten@goldenretrieververeniging.nl
vanaf 30 januari kunt u zich inschrijven

Ellen Zwarteveld    06-44245238 (geen whatsapp)