SUPpen met je hond

Op zaterdagmiddag 12 juni a.s. organiseren wij voor leden van de Golden Retriever Vereniging een Golden Sup Middag.

Wat is SUppen met je hond?

Stand Up Paddeling is de snelst groeiende tak van watersport. Je peddelt staand (bij honden-sup ook vaak zittend) op een extra stabiel surfboard. SUPpen is superleuk en je komt op de mooiste plekjes in de natuur! Maar het is natuurlijk nog veel leuker als je dit samen met je hond kunt beleven. In Loosdrecht heeft Ingrid Kroonhaar SUP school ikSUP. Door de jaren heen heeft zij een speciaal programma voor de Honden-SUP ontwikkeld, waarbij gebruik wordt gemaakt van speciaal materiaal dat geschikt is voor de hond.

Wat kun je verwachten?

We verzamelen rond 14.45 uur in Loosdrecht en gaan dan van 15.00 tot 17.00 het water op. We varen naar een privé eiland midden in het natuurgebied de Loosderchtse Plassen. Daar start het SUP avontuur onder leiding van Ingrid. Ze geeft gedurende de tocht uitleg en tips.

We maken een tocht door het prachtige gebied met onderweg een stop. Hier wordt een kleine versnapering geserveerd en kunne de honden even zwemmen, rennen en spelen met elkaar.

Ingrid maakt onderweg mooie foto's van jou en je Golden op het SUP board.

Verdere informatie:

De SUPtocht is voor iedereen geschikt die het heerlijk vindt samen met zijn of haar Golden Retriever in de natuur te zijn.

Na afloop kunnen we, op eigen kosten, rond 18.00 uur nog iets eten bij brasserie Wetterwille ( dit natuurlijk als de dan geldende corona maatregelen het toestaan ).

Zwem/zomerkleding of sportkleding volstaat. Er zijn eventueel wetsuits beschikbaar.

De prijs bedraagd €50,00 per deelnemer met hond inclusief gebruik van het materiaal én foto's! Er is plek voor maximaal 10 combi's. Na inschrijven krijg je de gegevens m.b.t. de betaling en is je deelname definitief. Er zijn 2 duo-sups beschikbaar voor als 2 mensen uit 1 huishouden met 1 of 2 Goldens willen meedoen. Er geldt voor het gebruik van de duo-sup eenzelfde tarief als voor  2 losse sups, maar bij gebruik van de duo-sup krijg je 10% korting op je boeking.SUPpen is mogelijk binnen de geldende corona maatregelen.

Voor vragen kun je contact opnemen met activiteitenvereniging@goldenretrieververeniging.nl

Aanmelden?

Mail naar Anita op dit e-mail adres        activiteiten@goldenretrieververeniging.nl