Nieuwe manier van MAIL versturen

Regelmatig is de laatste tijd gebleken dat mail verstuurd door de GRV niet bij de leden aan kwam wat natuurlijk vervelend is.

Een blokkade van onze mailbox doordat we b.v. de nieuwsbrief versturen is voor ons ook vervelend omdat dan uw mail bij ons niet aan komt.

Grote aantallen mailtjes worden door verschillende providers geblokkeerd en of gezien als spam. Door de AVG regelgeving zijn de providers strengere regels gaan toepassen. Bij het versturen van grote aantallen mailtjes werden we door onze provider geblokkeerd, hierdoor konden we geen mail meer ontvangen. Het was erg lastig de provider te overtuigen dat we een nieuwsbrief aan onze leden hadden verstuurd. Dit leverde ook veel stress op bij de onze vrijwilligers.

Na enig onderzoek zijn we dan ook tot de conclusie gekomen dat er verschillende bulkmail providers zijn en Laposta een Nederlandse organisatie is. Zie voor meer informatie op de website van  laposta.nl

Groeten Erik Roseboom